Profesjonalne usługi kosmetologiczne na wyciągnięcie ręki!

Handel i gospodarka

Co znaczy mądrze produkować?

Mądra produkcja to przede wszystkim optymalizacja wszelkich działań. Musimy zdać sobie sprawę, że nasze technologie są już powoli przestarzałe. Nie można np. nawozić sposób uśredniony. Warto kupować razem i dużo lepiej używać sprzętu mechanicznego. Mądrze to po prostu współpracując i otwierając się na innowacje. Opinią na temat zmian w podejściu do produkcji dzieli się dr inż. Jerzy Próchnicki, niezależny ekspert rolniczy. Materiał powstał podczas prac CORE TEAMU sektora ogrodniczego, Zespołu ds. Zrównoważonego Rozwoju i Zielonego Ładu.

Optymalizacja działań

Najpopularniejsze owoce i warzywa kwietnia

Najpopularniejszymi owocami kwietnia były jabłka (88%), gruszki (43%) i już truskawki (28%). Najpopularniejszymi warzywami w kwietniu były cebula (88%), pomidory (87%) i ogórki (84%). Patrząc na wyniki z kwietnia 2021 roku najbardziej zyskały: czarna porzeczka (aż 67%), borówka (50%), aronia (26%), maliny (15%) i truskawki (12%). Liderem wzrostu liczby konsumentów wśród warzyw są kalafior (o 26%), papryka, brokuły i rzodkiewka.

6 tys. drzew na Dzień Ziemi od pracowników Faurecii!

22 kwietnia obchodziliśmy Dzień Ziemi – wyjątkowe święto celebrowane na całym świecie w momencie równonocy wiosennej na półkuli północnej i jesiennej na półkuli południowej. Tegoroczne obchody odbywały się pod hasłem „Inwestujemy w naszą planetę”. Od ponad 50 lat mieszkańcy Ziemi podejmują liczne inicjatywy na rzecz ratowania środowiska naturalnego, w trosce o przyszłość naszego gatunku i planety. Pracownicy Faurecii także dołożyli swoją cegiełkę i aktywnie włączyli się w działania.

Dla siebie i dla innych

Najpopularniejsze owoce i warzywa marca

Najpopularniejszymi owocami marca były jabłka (89%), gruszki (45%) i borówki (28%). Najpopularniejszymi warzywami w marcu były pomidory (89%), cebula (88%) i ogórki (83%). Patrząc na wyniki z marca 2020 roku, kiedy to KZGPOiW rozpoczynał monitoring konsumpcji, najbardziej zyskały: borówka (3/4 konsumentów), maliny (2/3), aronia i jej przetwory (ponad połowę konsumentów) oraz truskawki (blisko 1/3). Liderem wzrostu liczby konsumentów wśród warzyw jest papryka (blisko 1/5 konsumentów).

Zbiórki żywności dla potrzebujących w sklepach Kaufland

Jak wynika z badań, w przeciągu ostatniego roku aż 76% Polaków wzięło udział w minimum jednej inicjatywie o charakterze dobroczynnym1. Zaangażowanie w pomoc potrzebującym jest szczególnie widoczne w ostatnim czasie – wiele osób wspiera uchodźców z Ukrainy, dzieląc się z nimi chociażby produktami pierwszej potrzeby. Klienci sklepów Kaufland będą mieli ku temu kolejną okazję.

Pracownicy Faurecii zagrali z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy!

Faurecia wsparła organizowaną od lat Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W tym roku pracownicy firmy po raz kolejny zaangażowali się w działania na rzecz ogólnopolskiej akcji, aby wspólnie zebrać fundusze potrzebne na zakup specjalistycznego sprzętu do szpitali i zrealizować cele tegorocznego 30. Finału WOŚP.

 

Razem w słusznej sprawie

 

Komunikat likwidacja kasy w US Grójec

Informujemy, że z dniem 1 stycznia 2022 r. w związku z wygaśnięciem umowy z firmą Monetia Sp. z o.o. zostaną zlikwidowane punkty kasowe.  

Wpłat z tytułu podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych można dokonać bezgotówkowo za pośrednictwem rachunku bankowego, albo w formie gotówkowej w placówkach bankowych, pocztowych i innych instytucjach płatniczych.  

Lista rachunków bankowych w Urzędzie Skarbowym w Grójcu

Opłata skarbowa:
Bank Pekao SA
URZĄD GMINY i MIASTA GRÓJEC
64 1240 5703 1111 0000 4901 3690

Podróżuj spokojnie w święta z e-biletem!

Od grudnia za przejazdy odcinakami autostrad Konin-Stryków (A2) i Wrocław-Sośnica (A4) możesz zapłacić tylko w sposób elektroniczny.
Zaplanuj podróż i kup e-bilet autostradowy w najprostszy dla siebie sposób!
Znajdziesz go w nowej bezpłatnej aplikacji e-TOLL PL BILET, w aplikacjach partnerów e-TOLL oraz w sieci dystrybucji stacjonarnej partnerów.

Strony